onsdag 26 oktober 2011

Jakten på gyltan fortsätter - Raiders of wrasse continues

111025
Idag så var jag tvungen att ta mig ut och fiska lite, måste göra något för att dämpa smärtor och ledan att gå hemma. Åkte till smögen och tog god tid på mig att nå fiskeplatsen. Turligt nog så klättrade jag inte till stenbrottet där jag i tid såg att hummerfiskarna täckt hela kanten med sina redskap. Gick då till en närliggande plats fisket var inte det bästa men det var otroligt skönt att få komma ut. 
---------------------------------------------------------
111025
Today, I had to get out and fish a little, to do something to mitigate the pain and boredom to go home. Went to Smögen and took my time to reach the fishing grounds. Fortunately, so I climbed not to the quarry where I saw the time that lobster fishermen covered the edge with their tools. Went to a nearby fishing location was not the best but it was incredibly nice to get out. the tour.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar