torsdag 10 november 2011

Änligen lite fisk igen / Finally some fish again

111109
Idag var det gott väder och jag kände mig ganska bra, så jag haltade ut på Smögen för sista gången i år om inget händer. Det blev lite fisk totalt 13 st fördelade på 6 arter, inte mycket berggylta som jag hoppats på men det blev ett avkopplande fiske som jag behövde, sista kastet gav dagens största fisk en torsk. När jag var på väg till bilen efter fisket och nästan var framme hände det som inte fick hända, helt plötsligt domnade benet och jag föll innan jag hann ta emot med min krycka. Nu blev det inte så allvarligt trasiga byxor och upprivet knä, men det kunde gått värre så nu vet jag att jag fortfarande inte kan lita på benet ännu.

------------------------------------------------------------------------------------------- 
111109Today it was good weather and I felt pretty good, so I limped out of Smögen for the last time this year if nothing happens. It was a little fish a total of 13 pieces divided into six species, not much wrasse as I hoped but it was a relaxing fishing that I needed, final set gave the day's biggest fish a cod. When I was on the way to the car after fishing and almost got there it happened that did not happen suddenly numb leg and I fell before I could receive with my crutch. Now it was not so severely torn pants and torn knee, but it could have gone worse as Now I know that I still can not rely on the leg yet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar