fredag 4 november 2011

Idefjorden 2008

111104
Här kommer två fina bilder från 2008 naturen vid idefjorden mellan Sverige och Norge vi fiskade där första gången når bilderna togs.  Fiske hoppas vi det blir i morgon också skall testa två platser i min närhet som jag inte varit förr, troligen sista chansen för berggylta, nappar det bra på första hoppar vi över den andra, men den har jag som reserv om jag inte kan ta mig till den första då det blir en liten klättring. --------------------------------------------------------------------------------------- 
111104
Here are two nice pictures from the 2008 nature at Idefjorden between Sweden and Norway where we fished the first time the image was taken. Fishing, we hope it will be tomorrow also to test the two places near me that I have not been before, probably the last chance for ballan wrasse, pacifiers good at first we jump over the other, but I have as a backup if I can not take me to the first then it gets a little climbing.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar