torsdag 3 november 2011

Gamla bilder

När jag inte har något fiske för blogen så tänkte jag bjuda på en gammal bild ibland eller varje dag beroende på humör. Men idag bjuder jag på 3st bilder.
---------------------------------------------------------------- 
When I have no fishing for the blog so I thought I bid on an old picture occasionally or every day depending on mood. But today, I offer 3x pictures.

Ovan syns en mycket vacker och kraftigt blåfärgad blågylta, detta är nog en av västkustens vackraste fiskar.
---------------------------------------------------------
Above is a very beautiful and highly colored blue Cuckoo wrasse, this is probably one of the West Coast's most beautiful fish.

Oxsimpan är verkligen ett urtidsdjur en av havets små drakar.
-------------------------------------------
Longspined bullhead is really a prehistoric animal of a small sea dragons.

Nu längtar man verkligen till kustfisket ibland får inte väder och vind störa men tyvärr så måste jag krypa om jag skall kunna ta mig till dessa platser nu när ryggen inte är ok.
--------------------------------------------------------
Now you really yearn to inshore fishing is sometimes not the weather great but unfortunately I have to crawl on me to take me to these places now that his back is not ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar